Efektivní řízení úkolů je klíčem k plynulé spolupráci v týmu. S Microsoft Project Online je efektivní organizace projektů výjimečně jednoduchá! Řešení umožňují koordinaci průběhu úkolů a redukci rizikových faktorů a dále zvyšují intuitivnost činností.
Project Online je dostupný ve třech verzích – Essentials, Professional a Premium. Abychom mohli zvolit optimální plán, je třeba vzít v úvahu roli uživatele ve skupině a jeho potřeby. Verze se liší z hlediska funkčnosti a nákladů.
Pokud člen skupiny nemá potřebu vytvářet projekty a soustřeďuje se hlavně na zpracování výkazů o postupu přidělených úkolů a sledování probíhajících změn, bude nejvýhodnější volbou nejnižší plán – Project Online Essentials (doplňkový modul pro členy projektových týmů).
Project Online Essentials
- aktualizace úkolů
- vkládání grafikonů
- týmová spolupráce
- synchronizace úkolů programu SharePoint
Členové skupiny, kteří musí mít oprávnění k tvorbě projektů (projektoví manažeři), by se měli zaměřit na verzi Project Online Premium nebo Professional. V rámci těchto plánů si mohou uživatelé stáhnout aplikaci Project k lokální instalaci na zařízení.
Project Online Professional
- funkce z Project Online Essentials
- kompletní aplikace Project
- harmonogramy
- reporty a analýzy
Project Online Premium
- funkce z Project Online Essentials
- projektová portfolia
- řízení potřeb
- plánování zdrojů
Velmi užitečnou funkcí řešení Project Online ve verzi Premium je možnost nahlížení do komplexních dat, která se týkají např. statusu pracovníků. Díky tomu může projektový manažer průběžně kontrolovat, zda lze danému pracovníkovi přidělit více úkolů.
Podrobnosti
Více informací o řešeních Project Online najdete na https://www.senetic.cz/office365/. Naši specialisté vám ochotně pomohou vybrat vhodné řešení. Můžete je kontaktovat telefonicky na čísle +420 246 080 303 nebo e-mailem na adrese [email protected].