Efektivní činnost, která se odráží v dosažení a udržování konkurenční pozice na dynamicky se rozvíjejícím trhu – to není malá výzva. Pokud vsadíte na Microsoft Dynamics CRM Online, získáte komplexní podporu prodejních mechanismů, založenou na systému řízení vztahů se zákazníky a budování marketingových strategií. Za bezporuchovost a dostupnost subskripční verze odpovídá Microsoft.
Dynamics CRM Online umožňuje zvýšit efektivitu prodeje a využít výhody modelu cloud. Kromě pružnosti, škálovatelnosti a dostupné ceny je oblíbený rovněž pro svoji snadnou implementaci. Tento interaktivní nástroj, který optimalizuje činnost firem, se průběžně přizpůsobuje potřebám zákazníků.
Zákazník na prvním místě
Poskytnuté možnosti dovolují rozšiřovat a využívat databázi zákazníků, která obsahuje historii hovorů, plán budoucích kontaktů a monitoring vztahů. Umožňuje rovněž připojit k úkolům vybrané nabídky nebo faktury. CRM Online je také vynikajícím zdrojem informací, např. o aktuálních trendech.
Efektivní marketing
CRM Online je účinným marketingovým nástrojem podporujícím tvorbu kampaně. Sledování propagačních akcí, analyzování jejich průběhu a produktivity ještě nikdy nebylo tak snadné jako nyní díky intuitivnímu rozhraní. Výhodou řešení je také integrace s programy Outlook a Skype for Business. Vzhledem k dostupnosti z jakéhokoliv místa a zařízení se CRM Online vyznačuje velkou pružností, umožňující plné využití objevujících se prodejních možností.
Služba je dostupná ve verzi Professional, Basic a Essential. Níže představujeme funkce plánů a zveme vás, abyste navštívili naše stránky senetic.cz. Naši specialisté rádi zodpoví vaše dotazy.
Licencování Dynamics CRM Online |
|||
User Subscription Licenses (USLs) | |||
Essential
LP2-00012 |
Basic
LT2-00012 |
Professional
LX2-00012 |
|
Základní funkce CRM – čtení a přidávání úkolů a kontaktů | ✓ | ✓ | ✓ |
Čtení a záznam dat pro vlastní aplikace | ✓ | ✓ | ✓ |
Přístup k Dynamics CRM prostřednictvím desktopu a mobilní aplikace | ✓ | ✓ | ✓ |
Reportování, osobní datové panely a vizualizace | ✓ | ✓ | |
Automatizace prodeje | ✓ | ||
Marketingové kampaně a dopisy | ✓ | ||
Automatizace obsluhy zákazníka | ✓ | ||
Řízení panelů, grafů, toku práce a dialogů | ✓ |